محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پسر مامان

بله ممنون!

1391/9/15 8:52
نویسنده : مامان فهیمه
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

نصفه شب با گریه از خواب بیدار شدی هرکاری کردم آروم نشدی یه بند گریه می کردی دیگه واقعا مستاصل شده بودم، آخر سرهمین جوری گذاشتمت تو اتاق که برم یه شیشه شیر برات بیارم از کنارت که بلند شدم گریه ات شدت گرفت تا شیرو گرم کنم و بیارم خونه رو گذاشتی رو سرت، وقتی هم که اومدم پیشت از شدت گریه حاضر نبودی بیای بغلم اینقدر بلند گریه میکردی که اصلا صدای منو نمیشنیدی به زور بغلت کردم و تو گوشت گفتم شیر میخوری مامانی، وسط اون گریه وحشتناک نگام کردی و گفتی: بله ممنون! تعجبتعجبتعجب

nini

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدی
18 آذر 91 16:30
عزییییییییییییییییییییییییزم
الهه مامان یسنا
19 آذر 91 20:01
قربون پسر با ادب بشم من


می بینی من چی می کشم از دست این ورووجک
خان دایی
22 آذر 91 22:13
الهی قربونش خیلی بانمک بود


سلام دایی جون ممنون که به ما سر می زنید بله ممحدحسین خان خودش هم فهید که کارش خیلی جالب بود چون الان هم هروقت می خواد سر به سر من بزاره می گه بله ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد