محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

محمدحسین و کلمات جدید

1391/9/25 10:52
نویسنده : مامان فهیمه
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم خوبی مامانی؟ دلم برات تنگ شده الان سر کار هستم و چند دقیقه ای وقت آزاد پیدا کردم و می خوام برات بنویسم ،‌تو این چند وقته دایره لغاتت خیلی پیشرفت کرده و دوست دارم برات تا جایی که حضور ذهن دارم بنویسم:

دایی ادن: دایی حسن

جی کاکائو:‌شیر کاکائو

بوبوقال: پرتقال

آب بوبوقال: حدس بزنید یعنی چی؟

نون بنی: نون پنیر

چای لیمو: خونه خاله لیلا که میری بهت چای لیمو میده دیگه اسم اونجا رو گذاشتی چای لیمو!!!!

بولو: برو

جی با: بیا

دوبو دوبو: بدو بدو

توتک: کتک،‌البته تا حالا طعمش رو نچشیدی ولی بابا به شوخی بهت یاد داده هر وقت ازت می پرسیم دلت چی می خواد میگی توتک

لولولو: کنترل!!

تی تی لو: تلویزیون!!

دیبار: دیوار

به بده: بده

لیلات: گیلاس

موم: موز

لَلو: شلوار،‌لباس،‌لحاف،‌یخچال،‌سلام و ...

و صد البته خیلی بیشتر از اینها می تونی حرف بزنی ولی فعلا همین ها رو داشته باش تا دوباره سرم خلوت بشه            

1

 

2

این لباسها که تنشه خاله هدی براش خریده(عکس های پایین)

3

 

4

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پویا تم
25 آذر 91 11:31
سلام گلم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی برای کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید
هدي
25 آذر 91 17:23
عزيزم چقدر نازي خاله جون دلم برات يه ذره شده.
هدي
25 آذر 91 17:23
فهيم جون برات رمز گذاشتم
فهیمه
26 آذر 91 0:40
جون اون "تونک" خواستنش
عزیزم انشالا هر روز شیرین زبون تر از روز قبل باشه
عکساشم خیلی ناز بود و من که تازگی ها تو فکر یه دست لباس ورزشی ام برا پرهام عاشق رنگ لباسش شدم


سلام مامانی ممنون که سر میزنید آدرس بفرمایید براتون بخرم بفرستم پرهام جونو ببوسید
فهیمه
26 آذر 91 10:13
سلام عزیزم ممنون به تن محمد حسین گلم زیباست پس شمام آنلاینی ما تا چند دقیقه ی دیگه آپ میشیم
الهه مامان یسنا
26 آذر 91 10:39
چقدر بامزه حرف میزنه. دوبو دوبوخدا حفظش کنه


سلام مامانی ممنون از لطفتون
هدی مامان مه نیا
30 آذر 91 18:08
♥♥♥♥♥♥♥☆☆☆♥♥♥♥♥♥♥ ♥ســــــــــوره عشــــــ ღـــــــق♥ ♥ســــــــــوره عشــــــ ღـــــــق♥ ♥♥♥♥♥♥♥☆☆☆♥♥♥♥♥♥♥ ┊  ┊  ┊  ┊ ┊  ┊  ┊  ★ ┊  ┊  ☆ ┊   ★  يلدا يعني يادمان باشد که زندگي آنقدر کوتاه است که يک دقيقه بيشتر با هم بودن را بايد جشن گرفت يلدايتان مبارک. ┊ ★ ┊  ┊  ☆  ┊  ┊  ┊  ★  ┊  ┊  ┊  ┊ ♥♥♥♥♥♥♥☆☆☆♥♥♥♥♥♥♥ ♥ســــــــــوره عشــــــ ღـــــــق♥ ♥ســــــــــوره عشــــــ ღـــــــق♥ ♥♥♥♥♥♥♥☆☆☆♥♥♥♥♥♥♥
الهه مامان یسنا
15 دی 91 22:55
عزیزم دیگه به ما سر نمیزنی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
ilijoon
28 دی 91 17:37
قربونت برم عزيزم كه انقده ماهييييييييييييييي عكس پست ثابتت هم خيلي قشنگ شده
ilijoon
28 دی 91 17:38
مامانی شیما وحدیث
29 بهمن 91 19:25
سلام مامان فهیمه جون خوبی ؟ ماشالا به محمد حسین خان که واسه خودش کلی آقاشده ؟به منم بوبوقال میدی خیلی باحال بود . چه عکسای قشنگی پیش ماهم تونستی ازهمون سرکار یه سری بزن
نرگس مامان باران قلنبه
5 اردیبهشت 92 12:29
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه
من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر
ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



به نی نی رای دادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد