محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

مادرانگی

1392/2/11 10:59
نویسنده : مامان فهیمه
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

به چشمهات که نگاه می کنم

به حرفهات که گوش میدم

به راه رفتن و حرکاتت که خیره می شم

دلم میگیره واسه روزهایی که به سرعت میگذرند و من فرصت نمی کنم واسه ثانیه ثانیه اش شکرگذار باشم

دروغ نگم همش کمبود وقت نیست یه وقتهایی یادم میره فکر میکنم همه این خوشبختی حاصل تلاش خودمه خیلی مغرور نگاهت می کنم و میگم چه پسری بزرگ کردم......

گاهی اوقات یه تلنگر لازمه تا همین طور بیخیال از کنار نعمت هایی که داریم نگذریم

خدایا منو ببخش که این مادر بودن منو محو زیر و بم خودش کرده

که نمی تونم قبول کنم مهربون تر از من هم نسبت به این موجود کوچولو هست

خدایا منو ببخش به خاطر این که گاهی اوقات به بچه های بیمار و مادرانشون با ترحم نگاه می کنم و فکر می کنم اگه جای اونها بودم نمی گذاشتم بچه ام مریض بشه

خدایا منو لحظه ای به حال خودم نگذار

امروز روز مادره و من بیصبرانه منتظرم تا برسم خونه و دستان مادرم رو غرق بوسه کنم و بهش بگم چقدر مدیونشم

niniweblog.com

گاهی دلت از زن بودن خودت می گیرد

می خواهی کودک باشی

دختر بچه ای که به هر بهانه ای به آغوشی پناه می برد و آسوده اشک می ریزد

زن که باشی باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی

صبورترین موجود خدا

            هر روز روز توست

                         روزت مبارک

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان محمدرضا
1 خرداد 92 1:59
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. اومدم تا امتحانش کنم تو هم امتحان کن بگو شد یا نه.
مامان شیما وحدیث
10 خرداد 92 17:19
سلام مامان فهیمه خوبی ؟ ماشالا که چه گل پسری بزرگ کردی خدا حفظش کنه بااینکه خیلی وقته روزمادر بوده ولی بااین حال روزت مبارک مامانی پیش ماهم بیا
هدي مامي مه نيا
13 خرداد 92 17:58
سلام خخخخخخيلي قشنگ نوشتي فهيم
مامان محمدرضا
20 خرداد 92 15:20
سلام به مسابقه وبلاگی دعوت شدید به وبم بیا و سوالات رو جواب بده تا یه کم هم شما سر کار باشید.
هدی مامی مه نیا
21 مرداد 92 16:42
شبنم
12 شهریور 92 15:40
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان نیایش
13 شهریور 92 0:47
تولد تولد تولدت مبارک
هورااااااااااااااااااااااااااااااا


از لطفتون بی اندازه ممنون
مامانی درسا
13 شهریور 92 1:18
هفت تا آسمون پر از گلاي ياس و ميخك
با صد تا دريا پر عشق و اشتياق و پولك
يه قلب عاشق با يه حس بيقرار و كوچك
فقط مي خواد بهت بگه تولدت مبارك

ممنون عزیزم خیلی لطف کردید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد