محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پسر مامان

مکالمه های مامان و پسری

1392/6/30 7:35
نویسنده : مامان فهیمه
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم بیرون محمد حسین یه اتوبوس بزرگ اسکانیا دیده با تعجب نگاش می کنه و از من می پرسه:

مامان این قطاره؟

من در حال اس ام اس زدن و بدون نگاه کردن به محمد حسین: نه

محمد حسین با همون لحن و آهنگ قبلی: مامان این قطاره؟

من: نه!!!

محمد حسین باز به همون شکل:مامان این قطاره؟

من:نه!!!!!!

محمد حسین با صدای بلند و از سر عصبانیت: مامان میگم این قطاره؟

من که دیگه حوصله جواب دادن نداشتم گفتم: آره قطاره عصبانی

محمد حسین با همون لحن آروم قبلی: آخه این کجاش قطاره مامان مشغول تلفن

من:هیپنوتیزمهیپنوتیزم

محمدحسین در حالی که بدو بدو از من دور می شد:بای بای

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد