محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پسر مامان

خاطره کوچولو

1393/4/15 7:31
نویسنده : مامان فهیمه
1,990 بازدید
اشتراک گذاری

* هروقت موبایل من دستت میفته می ری تو قسمت تنظیم ساعت و همه ساعتهایی که کوک کردم خاموش می کنی بعد با یک ژست پیروزمندانه خیلی آروم با خودت می گی : آخ جون دیگه مامانم نمیره سر کار بغل

* از سر کار که می رسم دستهاتو باز می کنی، دور گردنم حلقه می کنی و محکم فشار می دی می گی خستگیت در شد عزیز دلم و من همه خستگیهام پر پر می شن محبت

* چند تا دوست تو بلوک داری که از تو بزرگترن ولی میان خونه ما و با هم بازی می کنید  هر وقت تو بازی کم میاری یا یکیشون سربه سرت می ذاره سریع دستت رو میذاری تو گوشت مثلا که بی سیم داری و بلند یه جوری که من بشنوم میگی: الو قربان .. و من هر جایی که باشم باید جوابتو بدم که بله قربان بفرمایید و تو هم با همون قیافه جدی می گی : اینجا یه بچه بدی هست بیا بکشش ... و من باید وارد عمل بشم و قائله رو ختم به خیر کنم عینک امان از دست این فیلم های تلویزیون .....

پسندها (1)

نظرات (1)

پدر
6 مرداد 93 10:21
سلام شما هم لینک شدید از اینکه لینکمومن کردین هم ممنونم بله نیاز به راهنمایی دارم به زودی داخل وب میزارم
مامان فهیمه
پاسخ
خوشحال میشم اگه از دستم بر بیاد کمکتون کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد