محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

تولدت مبارک

1393/6/13 7:56
نویسنده : مامان فهیمه
954 بازدید
اشتراک گذاری

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

niniweblog.com

امروز روز توست، روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

niniweblog.com

قشنگترین تصویر عمرم

عکس نازنینی از دیدن توست

خوش آهنگ عمرم

یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

تولدت مبارک

niniweblog.com

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک

niniweblog.com

امروز که تولد توست

برای تو و برای چشم های تو هدیه ام ناقابل است

و من َ در هر تولد تو باز متولد می شوم

 

تولدم مبارک

niniweblog.com

 

.... و من

 

بخاطر تو دوست دارم زندگی رو ......

 

تولدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (1)

هنرمند
18 آذر 94 16:41
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد