محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

پسر مامان

چهارهزارسال

1393/6/23 7:47
نویسنده : مامان فهیمه
751 بازدید
اشتراک گذاری

من: محمدحسین چند سالته؟

محمدحسین: هزار سال

من: بگو چهار سال

محمدحسین: هزار سال

من: نه عزیزم بگو چهار، ببین یک، دو، سه، چهار

محمدحسین: چهار

من: آفرین حالا بگو چند سالته؟

محمدحسین: هزار سال..... نه چزار سال ..... نه نه هچار سال ..... نه یک ، دو ، سه ، چهار سال

من: آفرین پسرم

محمدحسین: مامان بازم بپرس ازم ببین یاد گرفتم

من:پسرم چند سالته؟

محمدحسین: چهارهزار سال

من: گریهگریهگریه

محمدحسینم که دیگه خودتون تصور کنید

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله محمدطاها
11 مهر 93 21:48
الهی خاله قربونش بره انقدر شیرین زبونه اسپند یادت نره مامانی
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد