محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پسر مامان

جشنواره شکوفا

1393/11/26 7:17
نویسنده : مامان فهیمه
794 بازدید
اشتراک گذاری

وبلاگ پسرم تو جشنواره شکوفا رتبه دوم شد/

داستان از این قراره که خاله زهرا تو یکی از سرای محلات تهران مشغول به کار هستن/ یه روز با من تماس گرفتند و در مورد جشنواره و بخش وبلاگ نویسی یه توضیحاتی دادند و من هم آدرس وبلاگ شمارو به ایشون دادم تا از طرف ما تو مسابقه ثبت نام کنند / روز 22 بهمن از دبیرخانه جشنواره با من تماس گرفتند و گفتند وبلاگ محمدحسین برگزیده شده/ برای روز شنبه 25 بهمن هم مراسمی در کتابخانه ملی تهران برگزار شد که خب من هم شرکت کردم/ و اینگونه بود که ما رتبه دوم شدیم البته به لطف خدا و خاله زهرای عزیز

پسندها (1)

نظرات (1)

معصومه
26 اسفند 93 15:43
خاله فداي محمدحسين ومامان هنرمندش
مامان فهیمه
پاسخ
ممنون خاله جون زحمت کشیدی تشریف آوردی سال نوت مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد