محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

بخاطر پسرم . . .

1390/5/3 7:31
نویسنده : مامان فهیمه
433 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه تصمیم گرفتم دیگه نیام سر کار، بخاطر تو پسر گلم

احساس می کنم خیلی اذیت می شی و من سلامتی و راحتی تو رو با هیچ چیز عوض نمی کنم

امیدوارم تو هم راضی باشی و من هم تصمیم درستی گرفته باشم

دوستت دارم مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
29 تیر 90 10:16
سلام عزیزم وب قشنگی دارین کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم
خاله
1 آبان 90 10:50
فهيمه اين دست كيه روي سر مملي ؟هرچي نگاه كردم نشناختمش؟؟؟؟؟؟؟؟مملمو ببوسش . خاله دلتنگشه


سلام خاله واییییییییییی ممنون که به ما سرزدی!
این دست مامانمه دیگه داره سرمو اندازه میگیره
بازم مرسی
نويد
20 آذر 90 22:15
سلام ! به اميد ِ روز هاي زيبا تر .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد