محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

اولین دندون پسرم

1390/5/1 8:00
نویسنده : مامان فهیمه
756 بازدید
اشتراک گذاری

١٩/١١/١٣٨٩

اونروز دایی از کربلا برگشته بود و ما رفته بودیم واسه دیدنش. ناهار دعوت بودیم ولی بابا علی خیلی دیر کرد و ما وقتی رسیدیم که همه ناهار خورده بودن.

خلاصه ناهار و خوردیم اما از بعد از ناهار تو شروع کردی به بیقراری و تا پایان روز همش بهونه گرفتی،‌من هم نمی دونستم چکار باید بکنم و واقعا کلافه و سردرگم بودم .

فردای اون روز هم به همین شکل گذشت و من تا آخر شب فقط تو رو توی بغلم نگه داشتم و خیلی نگرانت بودم آخه باباتم رفته بود ماموریت و من تنها بودم...

niniweblog.com

 

٢١/١١/١٣٩٠

داشتم باهات بازی می کردم که یکدفعه دستمو گرفتی و بردی سمت دهنت یکدفعه احساس کردم یه چیز نوک تیز کوچولو خورد به دستم ،‌از هیجان فریاد کشیدم و دویدم سمت گوشی تلفن و به بابات زنگ زدم و بهش گفتم دیشب که همه خوابیده بودیم  یه دندون کوچولو از زیر لثه پسرمون جوونه زده و خلاصه بابایی اونور تلفن حسابی ذوق زده شدniniweblog.com

niniweblog.com

 

عزیزم ،‌پسر گلم تولد دندون کوچولوت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وفا
30 تیر 90 15:05
سلام نی نی نازی داری ... لینکت کردم مامان خانوم به مام سر بزن


سلام عزیزم ممنون از ابراز لطفت خوشحال میشم با هم دوست باشیم حتما به وبلاگ شما هم میام و اگه اجازه بدید لینکتون می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد