محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

پسر مامان

برای مهنیا...

1390/9/21 21:33
نویسنده : مامان فهیمه
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

این دختر خانوم خوشگل که می بینید مهنیا خانومه، دوست محمد حسین که 1 سال و 2روز از محمدحسین کوچکتره

مامان مهنیا و محمد حسین با هم دیگه تو دانشگاه تهران همکلاسی بودند و الان بعد از گذشت 6 سال هنوز هم دوستان صمیمی هستند امیدوارم مهنیا و محمد حسین هم دوستای خوبی واسه هم باشن

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

قربونت بشم خاله اینقدر نازی مواظب خودت باش عسلکم دوستت دارم این پست رو از طرف خودم و محمد حسین به تو عزیز دلم تقدیم می کنم امیدوارم زیر سایه پدر و مادرت و در پناه حق همیشه سالم و سرزنده باشی و گل خنده روی لبای نازت بشینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان متین
21 آذر 90 22:29
دختر نازیه ان شالله خدا برای خانوادش حفظش کنه. و این دو تا دوست کوچولو باهم باشن به خوبیو خوشی


ممنون مامان متین دلم برای متین جون تنگ شده حتما امروز بهش سر می زنم
مامان هدي
22 آذر 90 17:35
قربونت برم دوست خوب و مهربونم ، مهنيا خيلي خيلي خاله فهيمشو دوست داره ، مي بوسمتون از صميم قلب دلم براتون تنگ شده
مامان مهنيا
22 آذر 90 17:41
قربونت برم دوست خوب و مهربونم ، مهنيا خيلي خيلي خاله فهيمشو دوست داره
از طرف من و مهنيا پسر نازتو ببوس

دلم براتون تنگ شده
ان شاء الله زيرسايه پدر و مادر هميشه سربلند و موفق باشه .



مامان متین
24 آذر 90 11:46
فهیمه جان کارت عالیه . واقعا خلاقیت رو دوست دارم. موفق باشی . کدتم اعلام کن برای رای گیری.
مامان محمد پارسا
25 آذر 90 17:42
سلام عزیزم
وای چه دخمل ملوسی خدا حفظش کنه
طرحتون هم جالبه کار ما سخت تر می شه برای رای دادن


نظر لطفتونه عزیزم از طرف خودم و مامان مهنیا متشکرم
مامان آرین
25 آذر 90 20:40
فهیمه جون سلام، کارت عالی بود فقط من نمیدونم کد رو باید به کدوم شماره پیامک کنیم ؟


روز اول دیماه نی نی وبلاگ یه شماره اعلام میکنه باید به اون شماره اس ام اس بدید ممنون از لطفتون
مامان هانیه سادات
25 آذر 90 21:56
سلام.کارت خیلی عالیه.حتما بهت رای میدم.


ممنون عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 آذر 90 13:44
سلام عزیزم.خیلی قشنگه.کاش کد رو هم زیرش بذاری.


ممنون که یادآوری کردی عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 آذر 90 13:45
اون ژسره(طرح اولی)ظاهرا دامن پوشیده.


شما ببخشید جفتشون دخترن
بابای مهنیا
4 دی 90 9:39
سلام بسیار ممنون از شما که عکسهای دلبند ما رو هم توی تماشاگه صمیمی خودتون جای دادین . امیدوارم همواره شاداب و آفتابی باشید.


سلام بابای مهربون مهنیا عزیز دل ماست امیدوارم همیشه در پناه خدا و زیر سایه شما و مامان مهربونش صحیح وسالم باشه
رویا
11 اردیبهشت 91 10:21
برای یه لحظه خاطرات دوران دانشگاهمون اومد جلوی چشمم. وبلاگت کلی امید به زندگیمو بالاتر برد. نی نی هدی خیلی نازه، مثل مامانش، مثل محمدحسین، مثل مامان محمد حسین. اگه هنوز مامان مهنیا منو یادش بود یه سلام خیلی گرم بهش برسون..


دوستت دارم بازم بهمون سر بزن من و محمد حسین برات آرزوی خوشبختی داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد