محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پسر مامان

محمدو حسین و کارهای جدید

1390/11/10 0:23
نویسنده : مامان فهیمه
519 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکردیم داره می گذره نه من نه بابا باورمون نمیشه یک سال و پنج ماه از تولد نی نی کوچولومون -که حالا دیگه واسه خودش سری شده تو سرا- گذشته 

حالا دیگه وقتی بابا بهت میگه نی نی کوچولو زود واکنش نشون میدی و منو بابایی که دوست داریم پشت همه حرکات کودکانه ات برای خودمون یه دنیا تعبیر و تفسیر بزاریم فکر میکنیم معنی این واکنش تو یعنی اینکه تو دیگه دوست نداری نی نی کوچولو صدات کنن

حالا دیگه هر وقت من یا بابا می خوایم بریم بیرون از خونه باید کسی که میمونه خونه سرگرمت کنه تا پشت سرمون گریه نکنی

یاد گرفتی وقتی داری یه جا تو خونه آتیش می سوزونی و شیطنت میکنی و من که یهو چشمم بهت میفته و داد میزنم دستاتو باز کنی و بدو بدو بیای بغل خودم تا به همه حتی خود من ثابت کنی هرجا مامان هست هیچ چیز نمیتونه شادی کودکانه ات رو ازت بگیره

یاد گرفتی همینکه کلیدی تو قفل در می چرخه بلند سلام (لَلام) بدی چون مطمئنی یه آشنا پشت دره

میتونی دستت رو بلند کنی و روی پنجه هات بایستی و بعدش از روی کابینت یا میزتلویزیون اون چیزی رو که می خوای برداری و تازه پا رو از این هم فراتر گذاشتی چون چند روز پیش در حالی تو آشپزخونه مچت رو گرفتم که ظرف روغن رو گذاشته بودی زیر پات و داشتی میرفتی که از رو کابینت شیشه آبت رو برداری

حرف می زنی البته نه اینکه بتونی خاطره برامون بگی ولی با هر کلمه ای که میگی منظورت رو حداقل به من میرسونی مثلاً:

دو دو سه یعنی می خوای از یه جا بپری یا بدویی

للام یعنی سلام

انگشت اشارت رو می زاری رو زمین بعد همه انگشتات رو با هم باز می کنی می گی نـَــــــــــــــه یعنی کلاغ پر

به به که دیگه گفتن نداره یعنی یه چیز خوشمزه البته خدارو شکر خوش اشتهایی و تا حالا به غیر از فلفل و سیر همه چیز خوردی حتی فلفل دلمه ای خام و برگ کلم وسبزی خوردن و خلاصه هرچی نرمتر از سنگ

وقتی بهت میگم به مامان عسل بده لباتو میزاری رو لبام تا بوست کنم

وقتی چشمامو میبندم و دستامو میزارم رو صورتم که مثلا دارم گریه می کنم زود دستامو از هم وا میکنی میگی "دا" یعنی "دالی" این کارم خاله طاهره یادت داده

خلاصه اینکه آرزو می کردم کاش میشد لحظه به لحظه روزهای زندگیت رو ثبت کنم چون هر روز دلم واسه روز قبلی که با تو و شیرین کاریهات گذشت تنگ میشه دوستت دارم پسرک قشنگم

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

nininaz
10 بهمن 90 14:31
چه پسر نازی خدا انشالله براتون تا همیشه نگهدارش باشه سر فرازیشو ببینین
و لبخند مهربانتون همیشه بدرقه راهش باشه

ممنون از لطفت عزیزم خوشحال میشم با هم دوست باشیم
nininaz
10 بهمن 90 18:13
حتما ، شما جزو دوستان خوب من هستید ، سرزدندتون به وبلاگ من باعث دلگرمیمونه


عزیزم آدرس وبلاگتون رو پیدا نمیکنم اگر امکان داره یکبار برام بنویسید ممنون
مامان متین
12 بهمن 90 18:18
سلام خانمی چه عجب .نبودی چند وقتی .گل پسر ما چی کارا می کنه.بزرگ شده عسیس خاله .الامت منو کشته عسل .


سلام ممنون محمدحسین للام میرسونه چند وقتی درگیر کار بودم حتما بهتون سر می زنم روی متینم رو ببوسید
مامان متین
23 بهمن 90 15:29
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان یسنا
24 بهمن 90 18:20
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان آرتین
25 بهمن 90 12:36
سلام ماشالا چه پسر نازی دارین خدا حفطش کنه با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم بیاین پیش ما.


سلام لطف دارید من هم از اینکه با شما و آقاپسرتون دوست باشم خوشحال میشم حتما به وبلاگتون میام
مامان مهنيا
3 اسفند 90 14:34
سلام ، قربونت بره خاله كه اينقدر نازي مي بوسمت يه عالمه ،


سلام هدی جونم منم دلم برای شما و عزیز دلم مهنیا تنگ شده دوستتون دارم عکسهای جدیدش رو برام بفرستید زود زود میام پیشتون
مهنیای گلم می بوسمت
مامان پورياپهلووون
27 اسفند 90 20:25
دنيا را برايتان شاد شاد
و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم
هر روزتان نوروز



ممنون عزیزم همینطور
ilijoon
4 فروردین 91 10:42
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد