محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

پسر مامان

سروده زیبای عبدالجبار کاکائی

1390/11/10 0:39
نویسنده : مامان فهیمه
592 بازدید
اشتراک گذاری
چه در دل من!چه در سرتو
 
من از تو رسیدم به باور تو
 
تو بودی و من به گریه نشستم برابر تو
 
بخاطر تو به گریه نشستم بگو چه کنم
 
 
با تو  شوری در جان ، بی تو جانی ویران
 
از این  زخم پنهان ، می میرم
 
 نامت در من باران ، یادت در دل طوفان
 
با تو امشب پایان می گیرم
 
نه بی تو سکوت ، نه بی تو سخن
 
به یاد تو بودم ، به یاد تو من
 
ببین غم تو  رسیده به جان و دویده به تن
 
ببین غم تو رسیده به جانم بگو چه کنم
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان متین
18 بهمن 90 17:44
شعر خیلی زیبایی بود
مامانی شیما وحدیث
18 بهمن 90 22:05
شعر قشنگیه ،یه مدت باصدای دکتر اصفهانی آهنگ گوشیم بود .
خدا این پسمل شیرین وخوشکل رو واستون حفظ کنه .هزارماشالا خیلی خوردنیه


ممنون که به ما سر زدید از ابراز لطفتون ممنون
مامان متین
23 بهمن 90 15:28
چه شعر تاثیر گذاری


خواهش میشه عزیزم
مامان متین
26 بهمن 90 19:53
سلام خانم خوبی؟ پسر گلت چطوره؟ چه می کنی با شیطونیاش. ممنون از بوست اینم جوابش بگیر که اومد خصوصی برات گذاشتم
مامان محمدرضا
26 بهمن 90 22:59
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€???¨€¨€ ،،،،،،،،¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،¨€???????¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€،آپم،،¨€ ،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€??¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€????????????¨€¨€¨€ ،،¨€¨€??¨€¨€????¨€¨€¨آپم€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ?????¨€¨€ ¨€¨€????¨€¨€??¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€ ¨€????????¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€ ،،¨€¨€?????¨€¨€¨€?¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€????¨€¨€?????????¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€???????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€???????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
مامانی شیما وحدیث
26 بهمن 90 23:24
با اجازه منم لینکیدمتون
مامان زهرا و ابولفضل
27 بهمن 90 18:36
سلام خانمی یه سری فیلم های آموزشی خیلی خوب خریدم که دلم نیومد به شما و بقیه ی مامانا اطلاع ندم. به نظر من که عالی بود . و تا حالا به هرکسی هم که معرفیش کردم، خیلی راضی بوده. شما هم واسه نی نی های نازتون تهیه ش کنید. خیلی جذاب و سرگرم کننده هست و کمک خوبی به یادگیری فرزندامون میکنه لینک خرید : http://shop.softgozar.com/probuy.php?bz=25780&id3=26583 اگر سوالی داشتین یا توضیحات مربوط به مجموعه ی فیلمها رو میخواستین، یه سر به وبلاگ جدیدم بزنید : http://maman-nini.blogfa.com
خاله
1 اسفند 90 10:13
خونه تكونيت تموم نشد بياي آپ كني ؟قربونش بشم هنوز اون قيافه مظلوم بغض كرده اش يادمه .خاله فدات بشه ميبوسمت مملم
مامن مهنيا
3 اسفند 90 14:31
سلام خاله فهيم ، چطوري دوست خوبم ، ماشالله پسرمون خيلي آقا شده و خوردني يه ماچ آبدار بكنش مااااااچ دوستون دارم . مهنيا سلام ميرسونه ميگه خاله كي مي ياي پيشمون دلم واسه دوستم تنگ شده . مواظب خودتون باشيد.
مامان ايليا
14 اسفند 90 1:31
شعر قشنگيه و دلنشيني
محيا كوچولو
14 اسفند 90 11:26
خيلي اين شعره قشنگه
مامانی شیما وحدیث
19 اسفند 90 17:31
کجایی مامانی ؟نیستی ؟
بیا پیشمون


سلام عزیزم خونه تکونی برام وقت نمیزاره ممنون که یاد ما هستی
فهیمه|مامان هدی سادات
21 اسفند 90 15:04
گاه گاهی سفری کن به حوالی دلت
شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد...
سلام:
ویییییییییییییی.... این گل پسر چقده نازهههههههههههه...خدا حفظش کنه.
یه سر به ما میزنین؟

راستی...
تو خونه تکونی دلتون...ما رو بیرون نندازین!
دلتون آروم و بهاری


ممنون از این همه ابراز لطف ما هم شما رو تا سال بعد به خدا میسپاریم
nininaz
26 اسفند 90 2:46
خاله قربون نی نی خوشملت بره .
عزیزم باکلی دعا برای سلامتی و شادابی خانواده ات و خبرهای خوش بدرقت می کنم تا غم های این سال رو بیرون کنی و جایگزین همش فقط ارامش و اسایش در سال اتی باشه عیدتون مبارک بوس


ممنون عزیزم برای شما هم همینطور باشه در زمان تحویل سال ماروهم دعا کنید
مامانی شیما وحدیث
29 اسفند 90 21:00
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد ....................................... هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز عزیزم با آخرین پست سال به روزم
مامان متین
1 فروردین 91 1:44
بی اجازت دفتر ۳۶۵ برگ جدیدت رو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه نوروزت مبارک
مامانی شیما وحدیث
1 فروردین 91 2:25
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد .......................... هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز با آخرین پست سال بروزم ومنتظر قدم سبزت
مامان آرتین
1 فروردین 91 17:01
سال نو مبارک
مامان ايليا
7 فروردین 91 9:45
عيد شما مبارك سال خوب و خوشي داشته باشين
ilijoon
16 فروردین 91 17:22
سلام عزيزم پس كجاست عكس هاي جديدت زود بيا پيشم منتظرتم
مامان محمدرضا
20 فروردین 91 12:16
سال نو مبارک و آپم
ilijoon
21 فروردین 91 0:09
ilijoon
22 فروردین 91 16:44
سلام گلم خيلي ناراحت شدم از اينكه پسر گلمون مريضه چش شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان حالش چطوره؟ من وايليا جون دعا ميكنيم ان شاالله زود زود خوب بشه دوستتون دارم محمد حسين رو ببوسيد
ilijoon
24 فروردین 91 15:00
سلام چرا از پست جديد خبري نيست عكس جديد بذار دلمون براي پسر گلمون تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد