محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پسر مامان

برای همسر عزیزم

1391/2/1 18:51
نویسنده : مامان فهیمه
1,755 بازدید
اشتراک گذاری

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که اب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که مهو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به ارزوهای محال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطردود لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان

برای بنفشیه بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو را برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای خاطر نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان محمدرضا
2 اردیبهشت 91 15:56
سلام آپم.بوووووس
مامان نازنین جون
5 اردیبهشت 91 19:32
سلام فهیمه جون مرسی اومدی وبمون
مامان ایلیا نفس
6 اردیبهشت 91 0:16
سلام گلم ممنون که اومدی بهمون سر زدی کوچولوی نازت رو ببوس
ilijoon
10 اردیبهشت 91 0:42
فهیمه مامان پرهام
13 اردیبهشت 91 12:16
سلام عزیزم
چه جالب ما هم فهیمه و حسین هستیم
من این متنت رو خیلی دوست دارم و از خوندنش اینجا لذت بردم ممنون
اگه قابل دونستی بهم سر بزن
راستی پسر گلت الان کاملا" خوب شده؟


سلام عزیزم با افتخار به مهمونی وبلاگتون میام محمدحسین هم خوبه ممنون که سر زدید
مامان یسنا
16 اردیبهشت 91 15:20
خاله جون آپم بیا پیشمون
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:08
كجايييييييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نيستييييييييييي؟؟؟؟ دوستت دارم
مامان متین
18 اردیبهشت 91 16:30
سلام گل پسر خوبه؟


سلام عزیزم ممنون بهتره
مامانی شیما وحدیث
21 اردیبهشت 91 22:57
مادرم ای بهتر از فصل بهار مادرم روشن تر از هر چشمه سار مادرم ای عطر ناب زندگی مادرم ای شعله ی بخشندگی مادرم ای حوری هفت آسمان مادرم ای نام خوب و جاودان مادرم ای حس خوب عاشقی مادرم خوشتر ز عطر رازقی مادرم ای مایه ی آرامشم مادرم ای واژه ی آسایشم مادرم ای جاودان در قلب من مادرم ای صاحب این جسم و تن مادرم می خواهمت تا فصل دور مادرم پاینده باشی پر غرور مادرم روزت مبارک ناز من مادرم تنها تویی آواز من ...................................... مامانی مهربون روزت مبارک آپم تونستی بیا
فهیمه مامان پرهام
24 اردیبهشت 91 12:15
من دیروز حالم خوب نبود و حالا با تاخیر بپذیر : کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:13
ilijoon
25 اردیبهشت 91 13:35
شرمنده كامنتو اشتباه براي شما نوشتم دوستتون دارم محمد حسين گلم رو ببوسيد
فهیمه
28 اردیبهشت 91 12:58
سلام عزیزم ممنون که اومدی و جوابمو دادی گلم نمی دونم منظورت از کلوپ چی بود و چه تصوری ازش داشتی اما من فقط تو لینکام اسم شهر ها رو دارم و بالطبع باعث شده قرارهای وبلاگی ای هم برامون پیش بیاد
آرزوهای رنگی
31 اردیبهشت 91 7:47
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنیدوبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
ilijoon
1 خرداد 91 8:21
پس چي شد چرا آپ نميكنيد
بياييد ديگه عكس هاي گل پسر رو هم بذاريد دلمون تنگيد


ممنون شما همیشه مارو شرمنده میکنید یه ذره سرم شلوغه در اولین فرصت خبرتون میکنم
الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 10:00
سلام دوست خوبم یسنا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده دوست داشتین برین به این آدرس و بهش رأی بدین http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
مادر ضربدر 3
12 تیر 91 13:03
با اجازه متنتون رو كپي مي كنم. خدا سايه ي همسرتون رو مستدام كنه.


قابل نداره از نویسنده اش اجازه بگیر عزیزم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد