محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

پسر مامان

مسلمان واقعی

1391/8/4 10:14
نویسنده : مامان فهیمه
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

روزی جوانی با چاقو وارد مسجدی شد وگفت :بین شما کسی هست که مسلمان باشد؟ همه با ترس وتعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد، بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخاست وگفت :آری من مسلمانم. جوان به پیرمرد نگاهی کرد وگفت با من بیا. پیرمرد به دنبال جوان به راه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند.جوان با اشاره به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک نیاز دارد ، پیرمرد وجوان مشغول قربانی کردن شدند. پس از مدتی پیرمرد خسته شد و به جوان گفت که به مسجد بازگردد و شخص دیگری را برای کمک با خود بیاورد. جوان با چاقوی خون آلود به مسجد باز گشت و باز پرسید: آیا مسلمان دیگری در بین شما هست؟ افراد حاضر در مسجد که گمان کردند جوان پیرمرد را به قتل رسانده، نگاهشان را به پیش نماز مسجد دوختند. پیش نماز رو به جمعیت کرد و گفت: چرا نگاه میکنید،به عیسی مسیح قسم کسی با چند رکعت نماز خواندن مسلمان نمیشود.!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر خانومی بهداد
4 آبان 91 11:03
سلام خانومی. خدا محمدحسین رو براتون صد ساله کنه.پسر نازی دارید. خودتون هم خیلی با احساسید. از وبتون خوشم اومد. به وب بهداد ما هم یه سر بزنید. با افتخار لینکتون می کنم.





سلام دوست خوبم من نمیتون به وبلاگتون وارد بشم آدرستون رو درست داید؟
هدي
7 آبان 91 16:49
سلا ، فهيم كجايييييييي؟ پسرمو يه ماچش بكن ،


سلام دوستم من اینجام ممنون که سر میزنی بهمون تو هم دخملمو ببوس
هدي
15 آبان 91 15:19
نگاهت را به کسی دوز که قلبش برای تو بتپه چشمانت را با نگاه کسی اشنا کن که زندگی را درک کرده باشه سرت را روی شانه های کسی بگذار که از صدای تپش های قلبت تو را بشناسه آرامش نگاهت رو به قلبی پیوند بزن که بی ریاترین باشه لبخندت را نثار کسی کن که دل به زمین نداده باشه رویایت رو با چهره ی کسی تصویر کن که زیبایی را احساس کرده باشه چشم به راه کسی باش که تو را انتظار کشیده باشه اما عاشق کسی باش که تک تک سلولهای بدنش تقدس عشق را درک کند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد