محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پسر مامان

این روزها

1391/8/4 9:21
نویسنده : مامان فهیمه
1,754 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرک قشنگم این اولین مطلبی است که از محل کار برات می نویسم الان ساعت 9 و ربعه و من معمولا زودتر از ساعت 10 بهت زنگ نمیزنم چون تا اون موقع می خوابی خداروشکر با وضعیت جدید خوب کنار اومدی البته هم مامان جون و هم بابا حسین میگن که از خواب که بیدار می شی اول سراغ منو می گیری ولی بعد از چند دقیقه خودت می فهمی که مامان سرکاره و آروم میگیری من هم خیلی نسبت به اون وقتها خیالم راحت تره و خوشحالم که تو بی تابی نمیکنی تازه ظهرها که برمیگردم از بالای پله ها صدام میکنی و من تا برسم بالا باهات شعر عمو زنجیرباف رو می خونم وتو فقط بلدی بگی "بعلی" همون بله خودمون به طبقه چهارم که میرسم شعرمون میرسه به اونجا که میگم " مامان اومده"و تو هم می پرسی چی چی؟ و خلاصه با صدای بع بعی  یا بدون صدای بع بعی مجبورم یه خوراکی از تو کیفم بهت بدم تا هم دلتنگی تو و هم خستگی خودم بدر بشه                                                            دوستت دارم مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدی مامان مه نیا
4 آبان 91 22:53
سلام خاله جونی ، خاله قربونه بعلی گفتنت بره
مامان مهبد كوچولو
9 آبان 91 10:01
سلام عزيزم . الحمدلله كه محمد حسين جان با وضعيت جديد كنار اومده . چه بازي قشنگي داريد وقتي از سركار برميگردي!! در پناه خدا باشيد .


ممنون دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد