محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پسر مامان

من برگشتم سر کار

1391/7/11 10:58
نویسنده : مامان فهیمه
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم خوشبختانه بدون دردسر تونستم دوباره برگردم سر کار البته تا زمان اومدن حکم یه چند ماهی طول میکشه که دیگه ناگزیرم بپذیرم چون مراحل اداری رو طی می کنه  تا اونموقع هم من حتما با کار جدید کنار میام ممنون که دعام کردی پسرکم دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه مامان یسنا
13 مهر 91 0:53
خوشحالم واست!!!

ممنون دوست عزیزم
هدی مامان مه نیا
14 مهر 91 2:10
آفرین دوستم تو همیشه نمره 20 و رتبه 1 خیلی خوشحال شدم.


ممنون گلم
هدي
18 مهر 91 18:10
من حقیقت را دیده ام مثل آنچه با ذهنم ساخته بودم نیست من آن را دیده ام و تصور زندگی کردن با آن روحم را برای همیشه تسخیر کرده است اگر یک روز٬ یک ساعت ناگهان همه چیز به یک چیز تبدیل شود برترین آنها مهرورزیدن است
مامان پوريا پهلووون كوچولو
22 مهر 91 22:48
سلام مبارك باشه افرين به اين همت بلندت واقعا قابل تحسيني با بچه ي كوچيك
پرستاري عزيز؟


سلام عزیزم ممنون از لطفت ، نه من پرستار نیستم واحدانفورماتیک بیمارستان کار می کنم بازم ممنون پوریا رو ببوسید
مامان علی خوشتیپ
23 مهر 91 14:48
مبارک باشه عزیزم
موفق باشی
ممنون بابت توصیتون


متشکرم از لطفتون
مامان مهبد كوچولو
25 مهر 91 8:18
سلام عزيزم . مبااركه . خيلي برات خوشحالم


ممنون از لطفتون
مامان اميرسام خان
25 مهر 91 10:41
سلام
مباركه
خوشحال شدم
اميدوارم پسر گلتم اذيتت نكنه وقتي تازه ميري سركار همه حساس ترن نسبت بهت...........موفق باشي عزيزم


متشکرم از راهنماییت بازم بهمون سر بزن
مامان اميرسام خان
25 مهر 91 14:41
مرسي گلم .اره مهد ايرانمهر تو تهران...........فاز يك اكباتان..........البته من يك سال تو نوبت بودم آخرم با پارتي يكي از دوستام تونستم ثبت نام كنم.........اگه بعدا خواستي بيشتر برات از مزاياش مي گم
من خيلي مهد رفتم و مرخصي بدون حقوقو بودم تا مهد پيدا كنم نزديك خونمون هم نيست ولي خدا رو شكر در عوض پول زيادي كه ميگيرن خيلي خيالم راحته آنجاس..........خدا روشكر


ایشالا موفق باشید
هدي
30 مهر 91 17:13
سلام دوستم دلم لك زده واسه عكساي جديد محمد حسين ، راستي چه خبر از كار ؟


سلام عزیزم حتما عکسهای جدیدش رو در اولین فرصت میگزارم کار هم خوبه خدارو شکر محمدحسین خوب همکاری کرده تا الان ممنون که سر زدی دخملمو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد