محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پسر مامان

اولین روز مهدکودک

1392/2/5 12:27
نویسنده : مامان فهیمه
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 5 اردیبهشت 1392

صبح به عشق همراهی با محمدحسین همه نازش رو خریدار شدم تا مبادا گریه کنه و ...

منتظر سرویس که ایستاده بودیم پسرکم هم خوابش می اومد و هم سردش شده بود ولی خوشحال بود از اینکه با مادرش همراه شده

ساعت حدود 7 بود که رسیدیم بیمارستان و بعد از یه صبحونه مختصر با خاله لیلا و دخترش راهی شدیم تا این تجربه جدید برای هر دومون رقم بخوره

از بیمارستان تا مهدکودک با شیطنت و بدو بدو قدم برمی داشت وقتی هم که رفتیم داخل هنوز خیلی بیتابی و غریبی نمی کرد خانم مربی که توضیحات اولیه رو بهمون گفت بلند شدیم که بیایم و اون موقع تازه بچه ها فهمیدند موضوع چیه و شروع کردن به گریه کردن

 از اونها بدتر روحیه خود من بود هرچند دوست ندارم محمدحسین خیلی مامانی بار بیاد اما انگار وابستگی من به اون بیشتره چون تا همین الان که دارم این پست رو می نویسم سه بار زنگ زدم و یه بار هم رفتم پشت در و با آیفون با مربی صحبت کردم امیدوارم پسرکم بفهمه این کار رو به خاطر خودش کردم و زودتر به محیط جدید عادت کنه

مامان نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدي مامي مه نيا
13 خرداد 92 17:57
عزييييييييييييييزم دوست دارم هم تو هم مامان فهيمه رو
الی
28 خرداد 92 8:19
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=21157&ChatDate=28-3-1392 این آدرس کلوب منه توی نینی سایت دوست داشتین یه سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد