محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پسر مامان

تو ماهی من ستاره!!!!!!!!!!!!

1392/6/18 8:18
نویسنده : مامان فهیمه
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب موقع خواب محمد حسین شروع کرد سر به سر من گذاشتن

بچه ام از خودش یه بازی اختراع کرده بود و همش با خنده  و ذوق و شوق اسم های مختلف رو من میگذاشت مثلا میگفت مامان تو خاله لیلا هستی و بعد کلی می خندید منم سر به سرش میگذاشتم و یه اسمی روش می گذاشتم مثلا محمد به من میگفت مامان تو عمو سرویس (راننده سرویس اداره) هستی و من هم بهش می گفت تو خاله فخری ( مربی مهد کودکش) هستی خلاصه بچه ام کلی می خندید و بهش خوش میگذشت تا اینکه بعد از نیم ساعت دیگه خسته شد و آروم  و بی صدا تو رختخوابش دراز کشیده بود چند دقیقه بعد برگشت سمت من و خیلی آروم توی گوشم گفت:

 تو مامان فهیمه ای من محمد حسینم

تو ماهی من ستاره ام

niniweblog.com

فکر کنید!!!!!

دنیا با همه خوشی هاش نمی تونست لذتی رو که من از شنیدن این جمله بردم بهم بده! یهو رفتم رو ابرها

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله سحر
19 شهریور 92 7:58
وااااااااي تنم از خوشحالي مور مور شد خيلي قشنگ بود خيلي خيلي هرچي بگم كم بود خيلييييييييييي بچه ها فرشته هستن و خدا رو شكر كه بهترين فرشته هاشو بهمون هديه داده
خاله ستاره
19 شهریور 92 7:58
هي اون نظر قبليه من بودمااااااا خاله سحر خودتيي
الهه مامان یسنا
19 شهریور 92 11:55
خدا رو شکر که این فرشته ها پیشمون هستن نه؟

بله عزیزم واقعا خدارو شکر بابت این فرشته ها یا همون ستاره های کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد