محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

احساس خوب مادر بودن

1390/4/25 10:26
نویسنده : مامان فهیمه
447 بازدید
اشتراک گذاری

١٥/٠٤/١٣٩٠

امروز خیلی دیر از سر کار برگشتم تمام روز داشتم به تو پسر گلم فکر می کردم بابا می گفت امروز با بغض از خواب بیدار شدی و تمام روز بهونه می گرفتی منم با وجود اینکه گرما و خستگی کار کلافه ام کرده بود ولی بی تاب رسیدن به خونه و بغل کردن تو بودم.

niniweblog.com

متاسفانه ماشین هم گیرم نیومد و مجبور شدم با اتوبوس بیام . تمام راه دلم می خواست بال داشتم و تا خونه پرواز می کردم اما .....

niniweblog.com

بالاخره رسیدم خونه تا طبقه چهارم دویدم و دیگه نفسم بند اومده بود دست کردم تو کیفم ولی کلیدهامو پیدا نکردم ناچار شدم زنگ بزنم همینکه صدای زنگ تو خونه پیچید تو از پشت در بلند گفتی :

مامان!!!

niniweblog.com

انقدر هیجان زده شدم چون اولین باری بود که کلمه مامان رو به زبون می آوردی، طاقت نیاوردم از پشت در چند بار صدات کردم و تو هربار کلمه مامان رو تکرار می کردی و بابات هم شیطنت میکرد و در رو باز نمیکرد.

خلاصه اومدم و تورو در آغوش گرفتم و غرق بوسه ات کردم و احساس خوب مادر بودن رو با تمام وجودم درک کردم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مبین
15 مرداد 90 15:08
خیلی زیبا احساستون رو بیان کردید از امروز منم اشتیاق داشتن همچین لحظه ای رو دارم... به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم محمد حسین عزیز رو هم ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد