محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

خواب حضرت ابوالفضل(ع)

1390/4/25 10:28
نویسنده : مامان فهیمه
922 بازدید
اشتراک گذاری

٢٥/٠٩/١٣٨٩ عاشورا

اونروز از صبح که از خواب پاشدم ناخودآگاه محمد حسین رو ابوالفضل صدا می کردم،‌اصلا ارادی نبود هر دفعه خواستم صداش کنم اسم ابوالفضل اومد تو دهنم.بعدشم  آماده کردمش تا بریم بیرون واسه عزاداری و نماز ظهر عاشورا.

niniweblog.com

٢٥/٠٩/١٣٨٩ عاشورا

اونروز از صبح که از خواب پاشدم ناخودآگاه محمد حسین رو ابوالفضل صدا می کردم،‌اصلا ارادی نبود هر دفعه خواستم صداش کنم اسم ابوالفضل اومد تو دهنم.بعدشم که آماده کردمش تا بریم بیرون واسه عزاداری و نماز ظهر عاشورا.

niniweblog.com

تو راه چون لباس سقا تنش کرده بودم هرجا می ایستادم همه باهاش بازی می کردند و اسمش رو ازم می پرسیدند و من باز هم ناخودآگاه می گفتم: ابوالفضل

تا شب هم همینجوری بودم و بالاخره شب که خوابیدیم تو خواب دیدم که محمد حسین داره گریه می کنه و من بیدار شدم که بهش شیر بدم اما یکمرتبه یه آقای قد بلندی از در اتاق اومد تو و بچه رو ازم گرفت . من بهش گفتم بچه تشنه است می خوام بهش آب بدم اما اون آقا بهم گفت من بهش آب دادم نترس تشنه نیست

ازش پرسیدم شما کی هستید؟

niniweblog.com

با یک لحن دلنشین گفت من سقا هستم و بعد محمد حسین رو به اسم ابوالفضل صدا کرد و آروم گذاشت تو گهواره و رفت.

 

 

 

 

محمدحسين

 

 

محمد حسين

 

محمد حسين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد