محمدحسين عزیز دل ما محمدحسين عزیز دل ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
محمد صالح نور چشم مامحمد صالح نور چشم ما، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پسر مامان

قدم به قدم

1390/8/11 0:38
نویسنده : مامان فهیمه
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

ترسیدی ولی به روت نیاوردی نگاه همه کردی یه قدم دیگه برداشتی خوردی زمین، محکم، قند تو دلم آب شد تو دلم میگم قدم به قدم باهات میام تا راه بری پسرک شیرینم ، تا زمین نخوری که نمیتونی از زمین بلند شدن رو یاد بگیری پس آروم باش و قدم بردار محکم ،مردونه.

دست میبری لابلای موهای بور و پریشونت تعادلت رو بهم میزنه دوباره میفتی همه می خندن، تو هم، منم، بابا بلندتر از همه می فهمم تو دلش چه خبره وقتی بلند می خنده یعنی قلبش داره تند میزنه یعنی نگرانته

میانه - 29 مهرماه 1390 – اولین راه رفتن

niniweblog.comپسر ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان متین
12 آبان 90 12:47
سلام مبارکا باشه قدمای کوچولوت انشالله قدمهاش هر روز محکم تر بشه و به زودی زود روی پای خودش وایستهچقدرم با نمک گل پسر. اسپند براش دود کن عزیزم. اگه موافق تبادل لینک هستید خبر بدید خوشحال می شیم. من و پسرم دوستای جدید داشته باشیم


سلام عزیزم من با افتخار شمار رو لینک می کنم خدا گل پسرتون رو براتون نگه داره حتما به وبلاگ شما هم میام
مامان محمدرضا
12 آبان 90 13:47
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان ماهان عشق
14 آبان 90 15:05
الهی الهی.خدا حفظش کنه .
مامان متین
15 آبان 90 17:23
متنی که نوشتید عالی بود عمرا بتونم از طرف پسرم اینجوری بنویسمخوشبحالت محمد حسین جان که مامان مهربونی داری که همیشه و همه جا مراقبت و خیالت راحته که هیچ وقت تنها نمی مونی البته بعد از خدا
مامان ریحانا
19 آبان 90 21:01
الهی چه ذوقی داره راه رفتنه بچه ها مون من که کلی ذوق میکنم وقتی ریحانی قچند قدم میره خدا محمد حسین جونو برات نگه داره مرسی که به ما سر زدید
مامان محمد پارسا
20 آبان 90 9:22
سلام گل خاله مبارکه دیگه واسه خودت مردی شدی خیلی ملوس شدی عزیزم
مامان متین
23 آبان 90 23:33
گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ پر از گلای نرگس تقدیم به قلب مهربانت عیدت مبارک
مامان متین
24 آبان 90 23:55
عیدتون مبارک باشه


عید شما هم مبارک عزیزم
مامان مهراد
16 آذر 90 11:54
مبارک باشه قدم گرفتنهای پر از گل یاست
داداش سهیلا
11 اسفند 90 17:13
عزیزم خدا حفظت کنه خیلی خوشکلی مراقب خودت باش، بووووووووووووووووووووووووووووووس...


ممنون نظر لطفتونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامان می باشد